My Little Story !


Disclaimer

You've stepped into my territory now
My territory, my rules. Get it?
Copycats & spammers are strictly prohibited.
Please behave yOurself ! =D

hang member housee :)



Thursday, September 20, 2012 | 7:13 AM | 0 ♥
assalamualaikumm yalls , haaa , today mee nak share momentt kitorangg waktuu raye hari tuu , act mee nak post hari tuu dah tapi terlupee . mee tak akan lupe thiss moment , bestt woooo ! next years kitorang konvoi ramai ramai , maklumlahh lesen dah adee :P senang nak hang out .

                                                          mee with my bestie comell ! <3

                                                                  comel tak ? bf :)
    kawann sampai dead <3 aminnnn
makannn , yummmyyy !
zue pemaluu , caca posing :)
dielaa and fatt <3
me diela and yanaa :)
adiela comel .
cute girl , me masuk picture nie sebab me tak sempat nak snap picture dye <3



|


Copyright ©. Code thanks to OhMissLinda.Re-edited by NayliIdzwati. With little helped of CikGee